Mam pięćdziesiąt siedem lat i od trzydziestu dwóch lat pracuję jako pielęgniarka w szpitalu w małym mieście na Dolnym Śląsku. To praca, która daje satysfakcję, ale też zabiera zdrowie i sprawia, że człowiek starzeje się szybciej, niżby chciał. Dyżury nocne, ciężcy pacjenci, wieczny brak czasu dla siebie i dla rodziny. Po śmierci męża, który odszedł pięć lat temu, zostałam sama w naszym starym mieszkaniu, z kotem i wspomnieniami. Córka wyjechała do Warszawy, ma swoje życie, swoją pracę, swojego faceta, a ja zostałam tu, w tym samym miejscu, z tą samą rutyną, z tym samym zmęczeniem. Tamtego wieczoru wróciłam ze szpitala wyjątkowo wykończona, bo akurat mieliśmy nocny dyżur, który ciągnął się w nieskończoność. Usiadłam w fotelu, kot wskoczył mi na kolana, a ja patrzyłam przez okno na deszcz, który lał od rana, i myślałam o tym, że tak już będzie do emerytury – szaro, biednie i bez nadziei na jakąkolwiek zmianę.
I wtedy, zupełnie bez celu, sięgnęłam po telefon. Córka, która zawsze się martwi, że za mało odpoczywam, przysłała mi wiadomość z linkiem i napisała: „Mamo, spróbuj, może cię to odpręży. To tylko taka gra, bez ryzyka, fajna odskocznia”. Otworzyłam link i trafiłam na stronę kasyna online. W normalnych okolicznościach pewnie bym to zignorowała, uznała za coś nie dla mnie, ale tego wieczoru, w tym stanie totalnego zmęczenia, pomyślałam – a czego mi szkodzi? Może to jakaś odskocznia, może na chwilę oderwie mnie od tych czarnych myśli.
Kliknęłam w link i trafiłam na stronę, która wyglądała całkiem profesjonalnie. Córka pisała, że są tam różne promocje i że można znaleźć
vavada kod promocyjny bez depozytu, który daje dodatkowe środki na start bez wpłacania własnych pieniędzy. Zaczęłam szukać, znalazłam jakiś kod, wpisałam go przy rejestracji i ku mojemu zdziwieniu na koncie pojawiły się pieniądze, które mogłam wykorzystać na gry. Zero wpłaty, zero ryzyka, tylko taka wirtualna rozrywka, która mogła mnie na chwilę oderwać od rzeczywistości.